Üdvözöljük a XII. kerület alpolgármesterének blogján!

Váczi János feljegyzései filmekről, zenéről, sportról, politikáról és a hegyvidéki kerületben történő dolgokról szólnak. No, meg minden másról, amit érdekesnek talál arra, hogy írjon róla.

11/04/10 - 21:46

Az ideális futópálya

Szerintem nem lehet a Normafánál ideálisabb futópályát kitalálni. Kristálytiszta levegő, lélegzetelállító panoráma, ráadásul még pénzbe sem kerül. Ma az Eötvös út végén levő parkolóból indultam, ami a kilátóig és vissza egy kellemes négy és fél kilométeres kört jelent. Mindenkinek tudom ajánlani, aki szeretne pár száz kalóriától gyorsan megszabadulni, vagy csak egyszerűen szeret futni, a szabadban lenni. Aki igazán vállalkozó kedvű, annak javaslom, hogy próbáljon félúton felfutni egészen a kilátó épületéig. Az utolsó száz méter felfelé (és utána lefelé is) egészen brutális, az ember úgy érzi, hogy a meredeken szinte helyben tapos. Utána viszont olyan endorfin löket szabadul fel, hogy azt leírni nem lehet.

Címkék: facebook kilátó futás hegyvidék normafa

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaczijanos.blog.hu/api/trackback/id/tr1002815488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2011.04.10. 22:00:51

kipróbálom ezt a helyet, meghozta a kedvem a leírás. mert futni jó, jó a lábnak, jó a talajnak - úgy érzi szükség van rá :)))

likudo 2011.04.13. 13:10:55

Hányszor mész egy héten? Én is arra szoktam futni!!!

Váczi János 2011.04.13. 14:56:45

Szia likudo! Tegnap voltam, szerencsére pont nem áztam meg. Általában heti 1-2 alkalommal megyek egyébként.

Spero 2016.09.02. 18:22:35

Sajnos ma leszólított egy autós férfi a futópályáról, mert Nordic Walking-al mentem. Hát futók mennek máshol is, kutyát is visznek a futópályán, gyalogos nincs "tiltva". A murva sétány egy rossz ötlet, porzó(koszoló), légzésbénító. Kiábrándultam ennek kapcsán. A puha gumi jót tesz a 71 éves (amúgy korábbi alkalmi tájfutó) lábaimnak. Ez van. Kivételezés, pedig törvény nincs is erről említve.
süti beállítások módosítása