Üdvözöljük a XII. kerület alpolgármesterének blogján!

Váczi János feljegyzései filmekről, zenéről, sportról, politikáról és a hegyvidéki kerületben történő dolgokról szólnak. No, meg minden másról, amit érdekesnek talál arra, hogy írjon róla.

11/04/26 - 16:08

Toportyánférgek sorakozó!

Pár hónappal ezelőtt a lányommal arról beszélgettünk, hogy amikor én voltam gyerek, a    fegyelem mennyire mást jelentett. Az egész beszélgetés onnan indult, hogy a mostani gyerekeknek mennyivel több lehetőségük van az iskolán túli szabadidő eltöltésére, és mondjuk a divatsportok, a mozizás, a bevásárló-központokban csellengés, a számítógépezés, vagy videójátékozás mellett mennyire monotonnak, unalmasnak tűnik például a rendszeres egyesületi sportolás. Nagyon nehéz dolga van manapság az edzőknek, hiszen fegyelem és következetesség nélkül nincs sport, viszont a gyerekek zöme ha valamit fárasztónak, vagy kevésbé szórakoztatónak talál, azonnal valami könnyebben emészthetőre vált. Aztán megmutattam neki a Fehér Tenyér című filmből ezt a jelenetet, amely 1980-ban a DVSC sporttelepén játszódik. Hát igen, sokat változott azért a világ. Szerencsére.

Címkék: sport facebook

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaczijanos.blog.hu/api/trackback/id/tr932857014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GLaci 2011.04.29. 02:13:59

Szia János !

Hát tényleg megváltozott... A Vasas sem teljesen olyan, mint régen ! Én az igazi füvet szerettem...

Üdv és sok sikert !
Szurkoltam neked a választáson, bár a körzetedbe csak játszózni szoktunk menni... a két kiscsajjal... :-)
Gáspár Laci
süti beállítások módosítása