Üdvözöljük a XII. kerület alpolgármesterének blogján!

Váczi János feljegyzései filmekről, zenéről, sportról, politikáról és a hegyvidéki kerületben történő dolgokról szólnak. No, meg minden másról, amit érdekesnek talál arra, hogy írjon róla.

13/05/03 - 09:18

Amazon

amazon.jpg
A múltkor olvastam, hogy az Amazon webáruház, ahonnan én is szoktam néha könyveket rendelni, egy pörgősebb napon másodpercenként közel 200 rendelést vesz fel. Kíváncsi lettem mekkora és milyen lehet a raktára. Hát ilyen. Az biztos, hogy a raktárosoknak rendesen van arrafelé munkájuk!

Címkék: könyv facebook webáruház online rendelés Amazon

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaczijanos.blog.hu/api/trackback/id/tr75263440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2013.05.09. 20:39:49

Engem az érdekelne, vajon gyalog közlekednek, vagy valamilyen utánfutós eszközzel. Egy ekkora területet nem lehet két lábon bejárni egy rendelés összeszedéséhez...

Éliás Béla 2013.05.11. 20:51:59

@Kit_fisto: Gyalogolnak, akár napi 15 mérföldet is. A Financial Times hozott le egy cikket az egyik Angliai Amazon raktárról. Ha érdekel még olvasható, bár csak angolul.
www.ft.com/cms/s/2/ed6a985c-70bd-11e2-85d0-00144feab49a.html#slide0
süti beállítások módosítása