Üdvözöljük a XII. kerület alpolgármesterének blogján!

Váczi János feljegyzései filmekről, zenéről, sportról, politikáról és a hegyvidéki kerületben történő dolgokról szólnak. No, meg minden másról, amit érdekesnek talál arra, hogy írjon róla.

13/07/03 - 14:54

Készülnek a tervek

normafasi.jpgA pénzcentrum.hu mai, a Normafa rehabilitációjáról szóló cikke jól összefoglalja a fejlesztés célját, illetve mostani állapotát, azonban a címe nagy marhaság. Az, hogy ismét lehet majd síelni a régi sípályákon, de mellette sétálni, túrázni, futni vagy akár sífutni is lehet, szerintem nem luxusberuházás. Ha úgy vesszük, hogy nálunk az embereknek nincs semmire sem idejük a munkájuk mellett, akkor a sportolás tényleg luxus. De ezt a luxust minél gyakrabban kellene megengednünk magunknak.

Címkék: sport facebook sízés Hegyvidék Normafa penzcentrum.hu

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaczijanos.blog.hu/api/trackback/id/tr685389345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törzsmókus 2013.07.09. 19:38:32

„ismét lehet majd síelni”
nekem az elmúlt 22 évben is sikerült néhányszor...

komolyan félek attól, hogy a már felvonók nélkül is telített sí- és szánkópályákon mennyien lesznek, ha azok is megérkeznek, akik lusták felgyalogolni.

törzsmókus 2013.07.09. 19:40:02

a fogaskerekűnek viszont csak örülni tudok. vajon mikor megy majd át a hegy túloldalára, Budakeszi felé...?

euAgWzgmmtq7K 2013.07.17. 08:13:57

@törzsmókus: szerintem, ha azt mondjuk, hogy "soha", akkor az jól közelíti a valóságot :)

Lakacsan 2013.07.21. 09:26:43

Én is a tömegtől és a zöld felülettől elvett beruházásoktól félek. Szerintem pl. nyári bob pálya nem kell oda, mert ilyeneket is hallani. Oda fel csak egy út vezet és félek a tömegtől, dugótól, meg a környező utcákban parkolóktól, mert én a környéken lakom. Így is mióta a fizető övezetet kibővítették az emberek a Petényi utcáig mennek le kocsival és onnan mennek dolgozni. Mint azt egy korábbi bloghoz már kommentáltam jó lenne egy pontos lakossági tájékoztatás vagy akár kerületi népszavazás erről. Szerintem elég lenne ha felújítanák a parkolókat, hogy ne legyenek kátyúval teli. Kár a környezetet megbolygatni, Magyarország és főleg Budapest nem síparadicsom és nem is kell hogy az legyen. Szerintem most is síelnek ott annyién mint régen és ennél több ember nem is kell oda.
süti beállítások módosítása